Monday, August 16, 2010

Salam Ramadhan semua!!!

Hye....agak sudah lame aku tak membebel dalam blog nie....so hambek ko 4 post baru kat bawah nie yang panjang berjela...hahhaa...sebenarnye tu report yang aku kene hantar kat YDP aku setiap dua bulan....sbb tu ayat die skema....huhu...btw life as an mpp mmg busy gile...tambah pulak sem nie kene amek 6 subjek...tambah parah lagi sem depan dah practical!!...so nervous...pejam celik dah nak abes dah aku kat unisel nie...

skang nie dh puase dah....lepas raye dah nak dekat final...nape mase begitu pantas berlalu??huhu...agak tension la kene jawab semua org kritik, maki mpp dlm fb mpp tue...tp aku beranikan diri gak..jwb je mane y boleh jawab...dlm sibuk2 tue smpat gak spend time dgn bakal group practicum aku ishpal~wiwi~ayie...syg korg...last week kitorg pg Ou buka puase kt johny~celebrate birtday wiwi~karoke jamban~maen game~tengok movie (tekken) ~uptown~lastly....Genting!!! ...semuanye dalam satu malam je..huhu....mmg best...

update terbaru...skang tga busy dalam usaha nak menubuhkan Tesl Club....sepanjang 2007 aku masuk sini tak penah ade kelab utk Tesl...so i decide before aku pergi dr sini aku nak tinggalkan something kt faculty aku...so wish me luck ok...then ade satu persatuan nie invite aku jadi mc utk majlis berbuka puase...tp masih dlm perbincangan la coz program tue belom lulus lagi...so ak still takleh promote kat sini...huhu....n a few proposal y aku kene work on...aku mmg kene bijak bahagi mase...study n mpp...huh!!...kadang2 sesak nafas dibuatnye...hahhaa..tapi ini yang aku pilih kan....huhu...aku redha....salam ukhuwah...