Thursday, July 9, 2009

Speech presentation and interview fasilitator

Alhamdulillah finally habis gak beban yang aku tanggung dalam kepala selama dua bulan bila aku dengan jayanya menyampaikan speech aku smalam...jaya ke?...haha..miss shanggetha kate voice n pronunciation ok...tone ok...visual aids?tak cukup!!!...mmg aku purposely copy cket je coz aku tau mesti ramai tak datang...janji aku tak bazir duit aku...haha..and eye contact, body language ok....just aku stay kat satu tempat and tak bergerak sangat je...nak gerak camne lutut rase cam nak tercabut je...huhu...aku cuak gle bila terlupa beberapa saat...nasib baek dah standby flashcard for backup plan incase lupe la...even tulisan kat card tue macam tulisan jawi bak kate ili la...haha...ade gak yang wat tajuk yang same advantages and disadvantages of using internet...tapi chew wat for all people...tapi aku wat for student je...jadi more focus and sangat connected to my audience la...i think so...perhaps miss shangetha think so....huhu

Pagi tadi lepas aku pegi halilah bookshop copy note madam zarihan aku pegi la interview fasi kat canseleri pukul 11 pagi...depan bilik mesyuarat 1 tue aku sempat la borak2 la dengan law lik wen jap...dalam pukul 11.15 en azreen panggil aku dengan 4 orang pompuan yang aku tak kenal langsung...huhu...masuk2 je ade en azreen, cik ilani, cik loges, pn sianti, ust firdaus and zoey...aku cuak kat pn sianti je...sebab die garang cket...huhu...conclusionnye interview y berlangsung selame 45minit tue mmg hangat sekali bile diorang tanye soalan2 yang mmg memerlukan kejujuran yang mlampau...hahaha...aku just jawab je la...antara hot isunye bila cdangan utk memansuhkan advisor dan menjadikan mpp sebagai ketua biro dalam usaha pihak hep untuk memasyarakatkan mpp...bagi aku selame nie mpp ok je...mesra rakyat...ramah....no problem...time fasi aritu ktorang dah macam adik-beradik dah...aku tak dga pulak kes advisor bongkak ke...maybe ade la kot tapi maybe aku tak tau kot...huhu...diorang just nak tengok kita berani ke tak berckap...aku rase aku dah biase dengan zoey ngan azreen and also cik ilani...banyak lagi soalan2 yang diajukan kalo cte sume kat sini tak abes arr..haha...banyak yang perlu 'dirahsiakan'...huhu...sian kat zoey tadi...die dah cube sedaye upaya dah...tapi takpe hanya kita je yang faham situasi sebenar kan?...so dont worry...kte kan sentiase bekerjasama nanti k...

1 comment:

  1. tulisan jawi kau tu, mmg hebat sape yg boleh bace. hahaha

    ReplyDelete

Kindly please leave your comment