Friday, July 3, 2009

Festival Nasyid Inter-Fakulti 2009 & Forum Cinta & Perkahwinan Di Alam Kampus




Salam....morning everyone....skang aku kat library sanggup dtg pagi2 nak update blog nie...first nak cte lega gle ble festival nasyid dah abes kelmarin....sumenye dah tau juara kumpulan teachers voice, naib johan nur puteri dan tempat ketiga sautun najjah....aku tak brape perkenan camne group teachers voice boleh masuk sebab pada awalnye group tue antara y kiv takleh masuk....ape2 pun sume dah berlalu...yang penting member2 aku group sautun najjah dapat gak rm200 kelmarin...antara peserta laen nur puteri, an-nur, sahabat, lailatulazwa, muhamad fikri, dan aminy voice...so far event nie first time la aku jadi mc tak formal...agak kekok cket...nasib baek bobo banyak cover aku...die tak formal macam dj radio n aku formal gle...haha...dah la die kenekan aku kat atas stage...huhu....dari segi management event nie mmg bagus semalam peserta dah boleh amek sijil dah....bagus tak?....lepas event aku dapat lah gak duk semeja makan dengan vip iaitu artis nasyid solo malaysia Muadz dgn isteri dan akaknye...diorang gak la yang jadi juri malam tue...aku harap lepas nie dapat la bekerjasama dengan pusat islam dan i rakan lagi....

Cerita keduanye....semalam aku pegi kelas petang cam biase la silent phone...balik kelas dapat mesej yana mpp mrayu-rayu suruh jadi mc untuk event forum perkahwinan anjuran mpp....kesian sangat kat die dah mrayu-rayu aku tolak tepi la penat aku yang tak abes lagi dari semalam...tepat pukul 8.30 ktorang pegi test bertulis untuk jadi fasi dulu...tepat pukul 9 aku terus cabot pegi dewan biru...so far event tue best gak arr sebab ahli panel nye bagus2 gak....isu perkahwinan mmg la best kan...but still tak full gak dewan biru tue...dari segi management biase la kalut cket...aku rase dewan biru ade badi la...haha...tapi sumenye dapat diatasi dengan baek...aku pun amek kesempatan bawak member2 aku sautun najjah y baru dapt no 3 smlm wat show malam tadi...dapat aku promote diorang...huhu...skang aku dah leh rest dan focus pade assignment aku...aku dah tolak awal2 dah untuk jadi mc forum anwar ibrahim...kalo orang besar2 macm tue dtg mmg terok rehearsal nye....mau menangis la kau nisa...huhu...ok daa...

4 comments:

  1. salam..
    bagus sungguh pengorbanan yang kamu curahkan kepada sesiapa yang memerlukan..Thankx cz involve directly dlam kedua2 program..Tahniah kerana anda yang terbaik..salam

    ReplyDelete
  2. salam..sungguh bersemangat dan mempunyai semangat bantu membantu satu sama lain..semangat ini yang kita perlukan dalam mana2 persatuan..moga anda teruskan semangat yang ikhlas itu..moga allah sentiasa di sisi hambanya yang benar...salam...

    ReplyDelete
  3. cEh bKn men aG piC yG mUle2 2...hUhuhUhu.....tHnks coz ltk piC gRoup saUtun naJjah k......ap2 uN sMge jSe yG diCurahkan insyaAllah aKn diBals bLik k...

    ReplyDelete
  4. kak Sue suka Muadz tu. suka sangat bila dia pronounce bahasa Arab. tau tak beza umo dia dengan wife dia tu berapa tahun? dia muda lebih kurang 17 tahun dari isterinya. pasangan yang unik gitu. anyway, Muadz ni anak MP Kuala Selangor, YB Dr Dzulkefly.

    ReplyDelete

Kindly please leave your comment