Wednesday, July 8, 2009

Ceramah Cinta, Seks & . . .


Dalam kesibukan aku yang macam orang gile skang nie...sempat pulak la gak aku nak update blog nie...tepat pukul 10.57 pagi semalam yana mpp sekali lagi mintak tolong untuk jadi mc untuk ceramah cinta, seks, & . . . yang dah pun berlangsung dengan . . . nya malam tadi....hahaha...aku pun dalam sibuk2 prepare untuk speech aku ptg nie pegi la ke event tue...penceramah yang sepatutnya sampai pukul 9 tak sampai2 walaupun dah pukul 10....ape cer beb?...audience pun tak brape nak ade...dah penat dah promote macam orang jual ikan je...hahaha...as a back up plan zoey dengan mericko je yang bagi ceramah sekaligus telah menukar konsep ceramah kepada open-talk malam tadi...ble diorang bagi peluang kat student untuk tanya soalan nak tau ape yang diorang tanya?...no 1 ape tindakan mpp dalam membendung couple?...no 2 ape rasionalnye tempat duduk rehat di canceleri?...no 3 kenape klas2 di fakulti tidak dikunci sekiranya tidak digunakan?....sape nak jawab soalan2 macam tue...haha...

Petang nie aku ade post-mortem untuk festival nasyid kat pusat islam pukul 3 petang...pastu pukul 5 aku ade public speaking pulak...malam pulak aku dah janji nak tolong nisa untuk die punye preparation for anwar ibrahim...die kate die cuak gle...just ingat cakap tim...no matter how big they are...they come to our place and they have to respect us...hahaha...tue just statement nak bagi tenang hati je...but at the same time kene give the best dulu...esok pagi pulak ade interview fasi kat canseleri...pastu maybe pukul 3 tolong nisa time rehearsal kot...time petang kelas cam biase...malam nak pegi tengok forum anwar ibrahim as a guest je...huhu...aku sdey pasal assigment miss shanggeta!!!!....aku terlupa nak erase question!!!!...bodonye aku!!!...aku tak ingat miss ade cakap suruh erase...aku mintak maaf kat group aku...mintak ampun sangat2...jumaat nie ade presentation pulak..pening2...huhu

No comments:

Post a Comment

Kindly please leave your comment