Monday, February 2, 2009

Hari yang best dan meletihkan!

Hari ni aku bangun pukul 9 pagi...izzy pun tido dalam bilik aku...bangun2 je abiskan keropok balance malam tadi...class pukul 2 tp pukul 12.30 baru nak start study note yang aku print out last two weeks...just in case kalu ms yati nak tanye...mmg ye pun...naseb bek ar paham sampai bole ajar org pulak...tapi anas still better than me la...haha...lapar gile coz tak makan lagi dah pegi class...mis pun satu suruh siapkan gak baru bole balik...lepas tu jumpa lan kat rotunda jalan sama2 pg class koir...die ade cakap nurul duk tayang bende 'blue' dalam phone baru die...haha..sampai hall mmg ontime...hari ni kitorag diberi tugas berkumpulan utk nyanyi lagu pilihan masing2...rase cam masuk gangstarz la pulak...kitorg pilih lagu 'Lagu Kita' nyanyian aizat y masuk ajl aritu...can't wait...ktorang kene perform lagi 2 minggu kowt...lecturer aku bekas trainer ziana zain...die cian kat ziana time ajl tu tak sampai not coz dah beranak 2 kan...pas class teros pegi fsp balik ade class computer...penat gle kan?...lecturer masuk lambat gile aku sempat makan keropok lekor pastu pegi smbahyang lagi...die still tak sampai...jam rupenye...lepas class yang membosankan tu pegi makan kat taska...cam best gak arr...baru la makan nasi for today...sambil aku tulis bende ni ade sorang mamat ni tga menangis,menangis dan teros menangis...tension aku...aku dahla penat...last2 aku tak layan ar...k ar chow...

No comments:

Post a Comment

Kindly please leave your comment