Sunday, February 1, 2009

What a small world

Pagi ni sangat borink sekali tak tau asal...sejuk,dingin...angin sepoi-sepoi bahasa gitu...aku risau ni assignment japanese aku tak siap lagi...selasa nak anta...masalahnye die nak 100 perkataan jepun disekeliling kite...aku ni bukanye jenis minat animae ke or ape2 yang ade kaitan dengan negara mata sepet tu...si zahir tu tido lagi kat atas katil roomate aku...jangan tinggalkan 'kesan' sudah...haha...tension aku denga die gaduh ngan awek die...malam tadi first time keluar makan dengan esyad...die bawak roomate die namenye hafiz...sangat baek dan bersopan santun...cian hafiz baru first sem dah dapat setinggan dalam bilik...tak dapat nak menikmati kenikmatan hostel...nikmat ke?...haha..dan yang menjadikan dunia ni makin kecik bile salah seorang setinggan tu ex housmete aku zaff!!...n adek die abby,classmate zahir...joker,member die ex classmate esyad!!!!...haha

No comments:

Post a Comment

Kindly please leave your comment