Sunday, February 1, 2009

Suatu permulaan

Sem dua degree dimulakan dengan baik...aku kembali 'menginap' di hostel...dapat roomate baru namenye Hilman budak diploma pengajian islam...aku rase die available...haha..skang ni member2 die pun dah jadi member aku gak cam faz,bad,naz..aku terkejut berok bile tengok jadual ade class hari jumaat sampai jam 6 ptg!!!...gile ape...member aku,ili awal2 lg dah suruh aku adjust...pening kepale aku nak susun balik jadual ni...dengan lecturer demandnye...sedar2 la diri awak tu dibayar mahal...kami ni pelanggan...awak tu pemberi perkhidmatan!!!...classmates pun byk ragam...sampai week 3 barula settel...skang ari jumaat dahleh balik...say thanks to ur class rep...haha...nasib baek aku ade the best treasurer in the world...bab2 duit dah tak yah pikir...ops..terlupa mr photocopy,zul...hehe...


Seperti yang aku idamkan,bile duduk asrama dapat banyak member baru...boleh kate everydaylah...pedulilah izzy nak kate 'slut' ke apeke...haha..skang aku rapat dengan jefri,hafriz,n zahir...kerana 3 org ni je aku dah kenal ramai org...esyad,faiz norzie,hafiz,efan,syamsul,riduan,irwan..bab2 study jangan cakap la subject sem ni leh tahan ar...research tu la ini la...jefry kate kalo nak dapat gpa4.00 cam die kene banyak extra research and of coz extra money...skang ni mpp pegi indon jadi aku lepak ngan zahir jela...blog ni pun tercipta sebab laptop aku telah diformatkan oleh izy...so leh on9 dari bilik...tq so much buddy...cepatlah balik...completekan laptop aku ni...hehe

No comments:

Post a Comment

Kindly please leave your comment