Saturday, September 5, 2009

Maafkan Kesalahanku...

Salam Ramadhan untuk semua...dah lame tak membebel pasal luahan hati kan?...huhu...minggu nie mcam2 yang berlaku yang memeningkan kepala dan menyakitkan hati...minggu nie pon aku ade wat silap yang agak besar dalam diri aku...hari khamis baru2 nie merupakan kelas pertama mr haddi...subjek english phonetics and phonolgy...macam2 hal2 la pasal subjek nie sebab dah week 3 baru start class...alkisahnya bila tiba2 dah tengah hari mr haddi kate die takleh dtg pukul 2.30...die ade meeting...n die akan smpai paling lewat pukul 4...aku time tue credit tak berape nak ade...aku try online facebook tapi line cam s*** time tue...so aku decide tak nak bagitau clasmate sebab nanti diorang balik n then nak kumpulkan balik bukan senang...so mase yang ade tue wat la ape2 yang patut cam discuss utk asgment mr raj ke ape ke...sebab ade yang jumpe aku crite pasal die susah sangat nak ajak group die discuss...so ni la usaha aku untuk tolong group2 problematic nie...tapi tindakan aku nie telah menyusahkan ramai pihak yang tepakse borink menunggu untuk jangka mase yang lame...aku mintak maaf sebab telah menyusahkan hidup korang...time aku mandi kat rumah ade clasmate call aku tanye pasal class...housemate aku pegi jawab pukul 4...classmate aku tu mati2 ingat tue aku yang angkat handphone...tapi aku tak salahkan sesiape...semuanya berpunca dari aku jugak...aku tahu aku bukan seorang ketua yang baik...selalu pentingkan diri...im so sorry...yang paling tension ble mr haddi tue wat aku macam su agung die...nak tue nak nie...aku akan buktikan aku boleh handle sume tue...yang paling controversy mr haddi kate die kecewa dengan hop aku sebab lambat call utk inform die suruh amek class aku...rupe2 nye mr hadi dah tau lame dah die kene aja kelas kitorang cume die takleh selamba badak mengajar selagi tak dapt ofer hitam putih...so bukan salah die la..dan aku tak salahkan ms yati coz maybe die terlepas pandang ke...orang buzy...aku faham tugas die macmne...conclusionye nobody is perfect except Nabi Muhammad S.A.W ok...daa