Saturday, August 15, 2009

Padi oh Padi...







Masa cuti sem hari tue musim menuai...sebelum balik ke unisel untuk kem induksi fasi aku sempat gak arr amek gamba2 nie...just nak share ngan korang la...rumah aku nie dikelilingi sawah padi...yeala orang kg...huhu...satu musim tanaman padi mengambil mase dalam 4 bulan untuk dituai...untuk musim nie dapatla dalam 5 tan kot...tak sure la pasal tue...mesti ramai anda diluar sane jarang atau tak pernah melihat atau memegang pokok padi kan?...huhu...takpe itu bukan salah korang...bagi aku biase je coz ye la dah aku membesar kat kawasan padi...ni la gamba2 mase mesin padi potong padi kat sawah ayah aku aritue...enjoy....

4 comments:

  1. nak ikot balek umah.... bes nye...
    nnti ktorg nk wat rombongn g umah tau.... xpon wat kem kt dapn umah...

    ReplyDelete
  2. awt lak tetibe kawen ni... org cte pasal sawah padi lar..... adey...

    ReplyDelete
  3. nak bawak mesen padi tuh kene pakai lesen macam lesen kereta tak?

    ReplyDelete

Kindly please leave your comment