Saturday, August 15, 2009

Minggu Tekad Siswa July 2009





Dah dua minggu dah orientasi...secara rasminye habisla tugas kami semlam...kali nie aku dah naek pangkat jadi ketua biro...pening sangat...rase nak tercabut kepale aku nie...terutama ble ade yang overlap keje aku...sume biro nak tunjuk mereka buat yang terbaik...smpai kadang2 terlupa untuk membantu biro2 laen y perlu pertolongan...sem lepas aku just blaja pasal mc je...sem nie ble jadi ketua kene ajar pasal flow,usher dan macam2 lagi...tugas ketua protokol bukan sekadar menjaga anak buahnya tetapi mengawal selia keseluruhan mts agar berjalan lancar dari segi masa,pakaian,behaviour dan sebagainya...naseb baek aku ade dua orang advisor y bpgalaman...aku syang diorang...diorang la yang membuatkan aku mampu berdiri teguh untuk memimpin biro aku nie...thanx navin n yana...thanx gak pada zoey n meriko yang banyak bagi nasihat pada aku spnjg aku mnjalankan tugas...dalam memastikan setiap event berjalan lncar banyak pihak yang kene marah dengan aku...aku mintak maaf sangat2...kte kene profesional...lepas nie kte still one big familiy of mts kan...huhu...dan kepada sume mpp yang selame ini percaya akan bakat dan kebolehan dalam diri aku nie aku ucapkan ribuan terima kasih...

7 comments:

  1. bereh2....
    jumpe lagi next mts kalu ad rezeki...hehehe

    ReplyDelete
  2. gud wrk shahir..keep it up..

    ReplyDelete
  3. ahaa.. protokol mmg best ah.
    rindu gile ngan protokol.
    miss dat moment!
    4 tahun berkecimpung dalam protokol..
    arrr... rinduuuuuuuuu..

    buat elok2 tau.
    teruskan tradisi protokol best!
    CHAIYOOKK..

    ReplyDelete
  4. tahniah kembali buat sdr shahir..
    smoga cabaran n pengalaman yang ditimba dapat dibawa dan diajar kepada mahasiswa lain..
    shahir seorg yang cepat blajar dan pasti dapat menjadi seorg yang berjaya kelak..
    maafkan salah silap jika banyak menegur dan membuatkn shahir terasa sepanjang MTS berlangsung...
    jauh disudut hati semata2 ingin melihat shahir bergerak lebih maju kehadapan kerna shahir punyai potensi itu..
    teruskan usaha insyllah kita sentiasa seiring!

    ReplyDelete
  5. shahir tahniah...ko wat kje yg terbek..sentiase bekerjasama ngan aku biro teknikal..aku slku ktua biro teknikal saluttt r kat ko...next MTS wat yang terbek lg ek...aku sokong ko dr blakang..mne individu yg ske mnyebok kje ko bgtaw aku biar aku blasah orang 2..huhuhu...

    ReplyDelete
  6. yeah... my kutua biro...... thanks a lot from me...
    u really make a superb job as a new kutua biro.. walopon kita msuk protokol sme2... u r the men... yeah... he4...
    thanks gak ats kerjasama kt yana... yana yakin kat shahir leh lead untuk protokol sem ni, sbb tu msa induksi yana cdgkan shahir....
    tentang ovelap... hu4... no comment bro.... event tim pon tau dr last sem... hu4..
    hei.... my apology... kalo2 yana tkasar bhasa kt shahir, xdapat tolong time shahir nk ato tbg arahn lebey2,,... whoah... sowi...
    keep ur good job men... ikhlas dr yana n navin..

    ReplyDelete
  7. yeah.... tu dia my kutua biro....
    1stly... thanks a lot atas komitmen shahir dalam protokol... yana mmg yakin shahir leh lead protokol that y yana sndri cdg shahir kt ustd msa induksi... well.... u have prove it men...
    walopon kita msok sme2 dlu..
    overlap.. hu4... no comment... event tim pon da tau dr sem lepas...
    my apology... if yana tkasar bhs ngn shahir, xdpt tolong tim shahir nk, tlebey bg arahan,... hu4.. xda niat lain... 2 improve our team dude.. sowi....
    overall.... u make yana n navin prod to be in protocol... yeah...
    lastly my advise.... keep smile shahir... looking good with ur smile,.. =)

    ReplyDelete

Kindly please leave your comment