Friday, April 23, 2010

Unisel Accounting Student Caucus 2010

my mc partner acap

we're on stage!

Salam...last week dah genap lbey kurang 2 bulan tak balik...sdey sangat...mmg rindu kat family...tapi mase di ISS nite di main hall...my housemate merayu2 utk jadi partner mc dengan die utk event nie...i fikir byk kali...fikirkan byk name utk gantikan i mcm nisa,jojo...tapi tibe2 dpt panggilan dari kak nurul...die pown merayu2 gak...die kate tak nak amek org laen...sbb nie libatkan university luar cam lim kok wing, msu...so ak mmg tak sanggup nak hampakan die...die lah org yang naikkan aku selame nie...so aku terima lah job nie...

Event nie adalah konvensyen utk budak acounting...first time aku amek mc english...aku mmg nak cabar diri aku pown...start jumaat full day duk dewan practice...tension gile bile lecturer2 fob y aku tak kenal nie campor tangan...die buat aku macam ak nie tak tau ape2 pasal protokol...aku sgt sdey sbb ade berape org je y tau wat event dalam berpuluh2 ahli komiti...so mmg byk kene ajar...hope they had learned something...tapi salute gak arr kat korang berjaya dapatkan sponsor yang sgt banyak....berpuluh2 syarikat kowt...congratz...

So sorry sbb aku ade tersalah2 sebut...n then ak mmg tak puas hati ngan timb pengarah yang over mengalahkan pengarah...suke menyibuk kacau mc...aku bengang gile...rase nak bunuh je org kacau flow nie...hahaha...mmg kerana kak nurul je la aku join bende nie..kalo tak...by the way event nie mewah tau...mc dilayan macam vip...dari segi makanan...cenderahati...bayaran...sume perfect...salute ar kat pn roshida....any way to all unisel accounting students...i rase happy dapat kenal ngan u all..hope lepas nie kalo wat event tak lah kalut lagi k...huhu...daa...