Friday, February 5, 2010

"Majlis Perkahwinan" Aliff Firdaus












Salam....last week aku balik kampung jap...just nak amek buku mis yati...n a few stuf la..tanye kat my mom...ade kenduri tak minggu nie...she said...ade kenduri kahwin alif firdaus...omg i was so excited...huhu...mmg dah berbulan2 dah drama nie shooting kat kg aku...just my luck la dpat tengok scene kahwin kan...huhu....org2 kg aku iaitu kg parit 2 timur sg besar beramai-ramai la dtg...nak menjayakan kenduri kahwin shooting nie...dapat la kitorang sume jumpe beego,irma hasmi,zed zaidi,kuza,nasir bilal khan,jasmin hamid,fezrul khan,maria farida dan ramai la lagi secara face to face...ramai org kg ckp cume beego dan irma hasmie je yang peramah dan mesra dengan peminat...y laen tu diva2 belaka...tandard arr kan...huhu...bagi aku fezrul pown humble gak...just sebab die kurang sihat cket tue die banyak diam....zed zaidi sangat kelakar suke maen2 time shooting...swalaupon just berarak,bersalam,bersanding....tapi shoot kene ulang sampai dua kali....orang 2 kampung pown same la dengan artis berpanas terik...dlm pukul 1.30 baru la dijemput makan....tu pown kene berlakon gak...tga makn pown shoot...hanya nie jela gmba yang sempat cyber shot bercalar aku nie rakam...nak jumpe artis personaly mmg susah...sume berebut2...just dapt beego je...tapi die yang paling penting coz watak utama...huhu...nie pengalaman yang mmg kami semua tak dapat lupakan...huhu....jangan lupe saksikan aliff firdaus di tv3 setiap jumaat jam 9mlm...bye..