Wednesday, February 24, 2010

Majlis Pertunangan Ana & Ashraf







Salam...lawa bukan wanita di atas??....huhu...itulah kuasa make up...huhu...wanita berbaju hijau tersebut ialah mak cik aku (walaupown beza 3 tahun je)....huhu...time cuti tahun baru cina aritu die bertunang...dengan pasanganye ashraf....kaedahnye ashraf nie jiran beberape buah rumah je dgn mak cik aku nie...n keje satu syarikat pulak dgn abg aku...huhu..what a small world...mak cik aku nie mmg cool gle...open minded...wlaupown baru bertunang tapi majlis sangat grand...cameraman smpai 3 org...aku just curi2 peluang..huhu...anyway aku nak ucapkan tahniah kat cik ana atas pertunangan nie....setelah sekian lame menanti...dan pelbagai halangan yang ditempuh....tak sabar nak tengok majlis kahwin pulak...sbb mak cik ak nie high taste tau...huhu...mase time mjlis tu ade kontroversi gak....yela sebenarnye mane boleh bergambar dgn psgn time bertunang....yeala nak meniru artis la katekan....tapi bagi aku tiada ape salahnye...zaman dah berubah...kite perlu flexible...betol tak??...daa...