Friday, March 19, 2010

Suprise Burday Party!!!






Pada 9 mac 2010 yang lalu adalah burfday aku yang ke 21...tapi aku tak rase gembira tapi sedih...sebab bday ak tahun nie ari selase...ak ade class ngan miss yati pukul 2 smpai 5...then malam ade class ngan lecturer baru....so nak kemane2 pown dah tak sempat....pegi class mmg takde mood maklumlah dengan cuaca yang agak panas skang nie kan...mmg letih dan tak bermaya...mis pulak suruh wat group discussion...takde sape nak group ngan aku...sdey sangat...classmate aku sume seolah2 cam tak nak cakap ngan aku...last2 aku group ngan pya je...tue pown present ok la..bile dah abes class mis yati dah kua...anas bagi briefing pasal teater...suddenly....

HAPPY BURFDAY TO YOU....
HAPPY BURFDAY TO YOU....
HAPPY BURFDAY TO CLASS REP...
HAPPY BURFDAY TO YOU....

dis is the very first suprise cake in my life...ili masuk dengan menatang kek dengan lilin sekali...aku sangat terkejut....rupenye diorang dah plan sehari seblum tue lagi...thanx a lot guys...thanx utk sume yang merancang....kek tue sgt sedap ok...thanx again....i will remember this for my entire life....